zondag 11 februari 2018

Kit and Clowder Monthly Markers Class Januari 2018

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de maandelijkse les laten zien van januari.
Gekleurd met mijn Copic Markers :-D
De digi is van Ching Chou Kuik -Owl Hydrangea Flower Girl Fantasty-

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
Weer heel veel geleerd o.a. de veertjes van de uil, transparant kleuren, kleine bloemen etc.
Nog steeds geen spijt van dat ik ooit met de lessen ben begonnen, ik leer nog steeds!!!

Wat ik nooit gedacht had.......en wat ik nu toch ook aan het doen ben......is.....kleuren met potloden.
En ik vind dat leuk om te doen!!!!
Ik zal in de komende dagen wat van mijn werkjes laten zien ;-)

Ik wens jullie een hele fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje!!












3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Frouwkje, het is weer een kunstwerkje.
Ik ben benieuwd naar het kleuren met potloden. Dat werkt toch weer heel anders.
Lieve groetjes Miranda

lenywim35 zei

Heel mooi gekleurd weer, Echt een kunstwerkje net als Mirandaals schreef. Veel succes verder.
grts leny

Margo zei

Wat prachtig Frouwkje ! Heel mooi ! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet aan begonnen ben ...
Groetjes
Margo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...