donderdag 25 februari 2016

Sunset Background

Hallo allemaal,

Deze kaart (13 x 18 cm) ging eens een keertje heel vlot :-).
Normaal ben ik niet zo snel :-P.
De achtergrond is gemaakt met een gratis :-) :-) video tutorial van Alyce Keegan.
De digi is van ArtbyMiran -Jacque with Lily-
Ook deze achtergrond vond ik weer zo leuk om te doen!!
Gekleurd met mijn Copic Markers


'klik' op de foto voor een vergroting :-)


De Copic Markers die ik gebruikt heb voor de digi:
Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
Ogen: G99-G94-G21-YG11
Haar: R89-R85-R83-R81 en E29-E25-E21
Paars: BV08-BV13-BV34-BV31
Geel: Y17-Y15-Y13-Y02

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie's op mijn vorig kleurwerk :-).
Ik ben weer benieuwd hoe jullie deze vinden :-).
Ik wens jullie een hele fijne dag!!


2 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Om jaloers op te worden Frouwkje, wat een mooi kleur werk...knap hoor!
Liefs Gerie

Plony zei

Geweldig!!!! Wat kun je toch schitterend kleuren.....echt om te kwijlen ....en een klein beetje jaloers op te worden. Prachtig!!!!
Een heel fijn weekend, xxx Plony

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...