woensdag 19 maart 2014

Magnolia Stempels op Marktplaats

Hallo allemaal,

De blogpauze heb ik ook nodig om mijn hobbykamer op te ruimen (daar ben ik ook voorlopig nog niet klaar mee). Buiten het revalideren zijn er nog zoveel andere dingen die ik moet/wil doen. Wel ben ik weer een beetje aan het haken. Kan ik makkelijker tussendoor doen als kaarten maken. Helemaal niets doen, dat kan ik dan ook weer niet ;-).

Op marktplaats heb ik o.a. een aantal Magnolia Stempels te koop. Waaronder deze:
Dit is de link:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/1910490.html

Ik ga weer verder met mijn blogpauze........soms moet je keuze´s maken....

Ik wens jullie een hele fijne dag!!!




2 opmerkingen:

Agnes zei

Hoi Froukje,
lekker je ding doen hoor, komt allemaal weer goed!
En stempels opruimen....tja zou ik ook eens moeten doen.......
Het is gewoon een tik dat verzamelen van ons :)
Fijn weekend en liefs, Agnes

Unknown zei

veel succes met jou hobbykamer op te ruimen en nog veel haakplezier frouwkje
ik wissel ook af net zoals jij, maar mijn haken eventje langer duren een bedsprei voor nio
veel liefs van marcelline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...