zondag 10 maart 2013

De winnaar van de Candy is...........

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor het meedoen met deze candy en al jullie lieve en leuke reactie'!!!

De nieuwe volgers van mijn blog wil ik ook hierbij van harte welkom heten!!! Ik hoop dat jullie veel plezier beleven bij het bekijken van de creaties :-)

Ik heb de winnaar gekozen met de random.
De winnaar van de candy is:




Anreda

Anreda, heel veel plezier ermee. Wil je mij je adresgegevens mailen? Ik stuur het dan zo snel mogelijk op!!

Alle andere dames, enorm bedankt voor het meedoen!!!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!!
              
               Veel liefs,
              Frouwkje.

7 opmerkingen:

Marjan zei

Anreda gefeliciteerd !!
En Frouwkje bedankt voor de verloting.

groetjes, Marjan

Maris zei

gefeliciteerrrdddd xx

Hanny zei

Gefeliciteerd Anreda en Frouwkje bedankt dat ik mee kon doen, erg leuk.
Fijn weekend, liefs Hanny♥

Anreda zei

Wat geweldig….ik heb gewonnen…JOEHOE !!!
Zit hier helemaal trots te wezen, wat een geweldige dag is dit :)
Liefs, Anreda

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd Anreda, super voor je meis.
Liefs van Anita

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Frouwkje,

Hoe is het ermee en gebruik je de airbrush nog regelmatig? Leuk voor je dat zoveel mensen hebben mee gedaan met je candy. Zelf ben ik begonnen met Stampin_Up kaarten maken. Denk niet dat het jouw stijl is, maar zou het leuk vinden als je zegt wat je ervan vindt. Jij maakt altijd zulke schitterende kaarten.
Gezellige groetjes Lida

Yvonne zei

Gefeliciteerd aan de winnaar. Frouwkje jij natuurlijk voor het beschikbaar stellen van zijn prachtige prijs!
liefs Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...