dinsdag 17 juli 2012

Chasing Butterflies

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik graag de nieuwe volgers van mijn blog van harte welkom heten!! Ik hoop dat jullie met plezier naar mijn creatie's kijken en inspiratie opdoen ;-))
En.....wauw!!!.....wat heb ik een superleuke reactie's gekregen op mijn tutorial kleuren zonder zwarte lijnen (DEEL1)!! Dank jullie wel!
Ik waardeer het enorm dat jullie de moeite nemen om een reactie achter te laten :-))

Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien met een digi van Krista Smith. De digi heet -Chasing Butterflies-. Bij de club Kaarten maken met Tiets kan je deze digi aanvragen als je lid bent. De enige verplichting die daar aan vast zit, is dat je er een kaart mee maakt. Op 25 juli komt de digi te koop in de webshop van Krista.


De basis van de kaart is gemaakt met  Cardstock Bazzill White en Color Core Cardstock Tangerine en Montego Bay. Nu ik nog eens zo naar de kaart kijk, is t'ie in het 'echt' meer blauw/groen. Soms komt het met foto's toch anders over. Het design papier is van MME -On the bright side two-. Ik heb de digi uitgestanst met een Nestabilitie Petite Oval Large en gemat op een Nestabilitie Floral Oval. De grote vlinders rechts heb ik uitgestanst met een mal van Tim Holtz On the Edge -Butterflight-. Het hekje is een Doohickey van Magnolia. Het hekje en het ovaal heb ik bewerkt met Distress Ink Spiced Marmelade en ook met Vintage Photo, het werd anders te oranje. Achter het hekje zie je nog een stukje van het gaas (zestientje).
Ik heb verschillende vlinders geponst en hier en daar opgeplakt met silecone kit. Dan kan je ze namelijk zo opplakken alsof ze weg vliegen. In de hoeken en tussendoor nog wat plakparels Crystal geplakt. De hoekstansjes zijn gemaakt met een Corner Die Set van Whimsy.


De blauwe bloem is van Kaiser Craft, de rest van Wild Orchid Craft. Op de bloemen en vlinders nog wat Stickles Crystal gedaan.


Het vlindernetje heb ik zelf gemaakt met een cocktailprikker, wat gaas, draad en naald en een stukje wit bloemendraad. Het flesje heb ik bij Doe@ding gekocht. Normaal gesproken zit daar een kurkje in. Daar heb ik een paar blaadjes (gemaakt met een floral punch) in gedaan en een vlindertje. Het flesje is 'gesloten' met een stukje plastic en daarom heen een stukje scrappersflosh. Ik heb ook gaatjes aan de bovenkant van het plastic geprikt. Waarom???? Anders gaat de vlinder toch dood? ;-))


De copics die ik gebruikt heb:
Huid: E0000-000-00-11
Haar: E59-E19-E08-YR14
Ogen: BG72-BG11
Lippen: YR15-Y23
Oranje: E17-YR18-YR15-YR12-Y23
Blauw/groen: BG75-72-11-10
Vlinder: E17-YR18-YR15-YR12-BG72-BG11
Stok + net: E44-42-41-40
Schaduw en grond: W2-1-00 en blender 0

Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie ;-))
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een hele fijne avond!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.



15 opmerkingen:

Wil zei

Tjeetje Frouwkje,wat een mooitje,echt MOOI!!!!
En zo leuk dat vlindernetje.
Je hebt overal aan gedacht.Voor mij ben je de winnaar !!!!!
Dus veel sucses

Groeten WIL

celia zei

Wow wat heb je haar prachtig gekleurd Frouwkje! Het netje is super bedacht!! Weer een top kaartje hoor!
Veel liefs, Celia xx

Unknown zei

frouwkje
je bent weer goed bezig , het is een prachtige kaart en mooie kleuren en de materiaaltje zijn heel leuk
zal duimen voor jou dat je in de prijzen valt en wens je heelveel succes
veel liefs van marcelline

Riet zei

Wat een schitterende kaart Frouwkje.

Liefs Riet.

Unknown zei

Wat een super mooie kaart en weer zo mooi ingekleurd voor mij ben je al een winnaar

Liefs Nellie

Aartje zei

Frouwkje, wat een schitterdende kaart en je vlindernetje is echt superleuk bedacht.
Groeten, Aartje

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Prachtige kaart ik ga hem op mijn webwinkel plaatsen bij de Floral Ovals mal!!
Hij is echt heel mooi gemaakt mijn complimenten..

Bedankt voor de foto!

Groetjes hanneke

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl

Durvina zei

Wat gaaf!
Heel leuk bedacht zo.

groetjes, Durvina

Chantal zei

Ongelooflijk mooi weer Frouwkje! Altijd een feest om je kaarten te bewonderen! Lieve groetjes, Chantal

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En wat een mooie kleuren
Groetjes Margreet

Marianne zei

Ik vind hem zo mooi!!!!!!!!!!
Liefs, Marianne

Tinie zei

Wat een mooie vrolijke kaart!!
groetjes Tinie

Tineke zei

Wat een schitterende kaart weer Frouwkje en dat vlindernet wat ontzettend gaaf!

Groetjes Tineke

Cathy zei

Gewoonweg wauw: prachtig ingekleurd, supermooie kleuren, prachtig dp!!!!

Kim zei

Onwijs gaaf ook weer deze! Heb de afgelopen dagen dus weer heel wat moois gemist. Nu toch even inhalen hoor. Wat heb je dat weer geweldig gedaan! En die details van dat vlindernetje en potje met vlindertje zijn gewoon geniaal. Echt weer een super creatie.

Groetjes Kim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...