zondag 3 juli 2011

Winnaar uitdaging juni

Hallo allemaal,

Vanmorgen zag ik op de club van Tiets dat ik de uitdaging van juni gewonnen heb!
Zo onwijs leuk! En wat ik er ook zo leuk aan vind is dat ik met de kaart gewonnen heb die ik voor mijn zus gemaakt heb! De kaart die ik voor mijn zus gemaakt heb kan je HIER vinden.
Een jaar geleden maakte ik nog geen eens dit soort kaarten (wel namaken maar zelf verzinnen dat kon ik niet........dacht ik). En echt waar...........ik ben zelf iedere keer verbaasd wat ik kan en maak. En dat kwam gewoon omdat iemand tegen mij zei "gewoon beginnen en dan zie je wel wat het wordt''.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

4 opmerkingen:

Chantal zei

Wauw, gefeliciteerd Frouwkje, het was ook een heel mooie kaart! Groetjes, chantal

KarinsArtScrap zei

proficiat frouwkje,je kaart is ook heel erg mooi.

groetjes karin

marion zei

Hartelijk gefeliciteerd met het winnen van deze uitdaging, het was dan ook een supergaaf kaartje. Liefs, Marion

Dineke zei

Gefeliciteerd frouwk, dubbel en dwars verdiend, hij staat hier nog steeds te pronken.
Liefs, Dineke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...