woensdag 1 juni 2011

Rozen

Hallo allemaal,

Vandaag geen kaartje. Mijn man heeft deze week vrij, dus ik ben heel andere dingen aan het doen. Vooral genieten van het weer!! Vandaag naar een tuincentrum geweest om planten te kopen voor in onze tuin. Ik kan zo genieten van al die bloemen en planten in zo'n tuincentrum!
Ik heb vandaag foto's gemaakt van de rozen in onze tuin. Ik ben echt 'gek' op rozen. De rozen in onze tuin geuren allemaal!! Daar zoek ik ze ook op uit (nou, ja, mijn man, hij is n.l. hovenier). Maar wel had ik de wens toen we hier jaren geleden kwamen te wonen om rozen te hebben die allemaal 'ruiken'. Dat is dus gelukt. En ze doen het dit jaar zo mooi!!!
Kijk en geniet......... :-D










Mooi he?
Ik wens jullie een hele fijne avond!

                   Veel liefs,
                  Frouwkje.

3 opmerkingen:

Diana zei

Hoi Frouwkje

heel mooi je rozen

liefs diana

KarinsArtScrap zei

wow frouwkje je rozen zien er prachtig uit.

groetjes karin

chantal en sygrid zei

wat een super mooie rozen
echt geweldig
ik ben ook helemaal weg van rozen hihi
liefs chantal & sygrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...