maandag 7 maart 2011

Zakdoek boekje

Hallo allemaal,

Dit zakdoek boekje zag ik bij Karen's Doodles, hier staat de tutorial van het boekje.
Heel leuk om te maken!!
De digi stempel is van Elizabeth O. Dulemba.
Het papier is van Basic Grey: Nook & Pantry.
Een nestabilitie Clasic Rectangels Small en Classic Rectangels Scalloped Small gebruikt voor de digi stempel.



Verder heb ik gebruikt:
  • Distress ink bundled sage
  • tekststempels van Marianne Design
  • lint
  • bloemetjes en strass steentjes




De copics die ik gebruikt heb: R22, R24, R27, Y11, Y13, Y17, E51 en E53.

Leuk hé, zo'n boekje, ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!!

             Veel liefs,
            Frouwkje.


5 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een gaaf boekje, heel leuk om een zieke te geven, super gemaakt.

groetjes jolande

Unknown zei

vind het heel mooi ,frouwke

Anoniem zei

Wat een prachtig boekje,dit wil ik ook wel eens maken, super om dat een grieperig persoon te geven. Wat heb je toch een leuke dingen en wat heb je dat weer mooi gemaakt. Mijn complimenten!

Liefs, Dineke

k@rin zei

hallo frouwkje,

Heel mooie creatie weer.

Ook heb ik 2 verrassingen voor je klaar staan op mijn blog.

Kom je even langs?

groetjes karin

Lia zei

Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt, supermooi,

groetjes Lia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...