zaterdag 26 maart 2011

Butterfly kisses

Hallo allemaal,

Eerst wil ik jullie bedanken voor alle lieve en leuke reactie's!!! Ik lees ze echt met veel plezier en ik vind het geweldig leuk dat jullie daar de tijd voor nemen!!
En de nieuwe volgers van mijn blog, van harte welkom!

Dit weekend is er een Crea weekend in de Expo in Rijswijk. Gisteren ben ik er met m'n zus naar toe geweest.
Het was heel gezellig en natuurlijk weer met het nodige thuis gekomen.
O.a. veel bloemetjes (ik ben 'gek' op bloemetjes, maar dat hebben jullie vast al gezien, hihi), lint, nestabilitie, 2 stempels, embossingfolder, chandeliers van magnolia en nog het e.e.a. Voorlopig kan ik wel weer vooruit ;-)

Dit Magnoliaatje (Tilda with Hawaii Flower) komt uit de nieuwste colectie van Magnolia Butterlfy Dreams.
Ik vind haar zo ontzettend leuk!!! Komt natuurlijk ook goed uit dat ik vlinders ook zo mooi vind!


Het papier dat ik voor deze kaart gebruikt heb is van Rayer: Acid & Lignin Free. Op het bloemenpapier zitten wat glinstertjes, is niet te zien op de foto.....


De label is gemaakt met een creatable MD LR 0154 en deze heb ik bewerkt met Distress Ink Dusty Concord.
De tekst is van TLC. Verder heb ik gebruikt:
  • Creatieve Shapes Crealies 11
  • Border Crealies 12
  • kleine Monarch vlinder MS pons
  • plakparels
  • Stickles Star Dust
  • taartkleedje hart
  • bloemetjes



Paars blijft een moeilijke kleur om te fotograferen. Op onze computer beneden komt de kaart wel goed over qua kleur maar op mijn laptop komen de blaadjes van Crealies blauw/paars over en het is toch echt paars!!
Maar ach........., het is niet anders.....................
De copics die ik gebruikt heb: haar E 44, 43, 42, blos/huid E 93, 51, 53, blaadjes YG 93, 97 sokken V 95, 93, 91, jurk/strik V17, 15, 12, schaduw C02, 1 en 00.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en lees heel graag de reactie's!!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.



13 opmerkingen:

Lia zei

schitterend kaartje heb je weer gemaakt, mooie kleurtjes
liefs Lia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Een prachtige kaart Frouwkje. En wat een prachtige kleuren, ik kwijl er van. En een mooie combinatie van alles.
groetjes Marja

Margreet zei

Wat een mooi kaartje.
En wat een leuk stempel.
Groetjes Margreet

Anoniem zei

Nou lieve blogvolgers gisteren was ik bij mijn zus en zijn daarna naar het crea weekend geweest,maar als je haar kaarten in het echt ziet zijn ze nog 10x mooier als op de site. Ik ben er gewoon jaloers op, maar ook trots.
Dit kaartje heb ik dus ook gezien, prachtig frouwk, elke keer weer.
Tot gauw.

Liefs, Dineke

Deborah zei

Super is dit kaartje!!!
Heel mooi met dat paars, het is echt prachtig!
Groetjes Deborah

Kantvreugde zei

Hallo Frouwkje,
Schitterend is je kaartje, super!!!!!!
Groetjes Rita.

Kim zei

Wat een schitterende paarse kaart!!! Die Tilda stempel is ook 1 van mijn favorieten van de nieuwe serie! Zat deze vanmiddag ook in te kleuren, ook paars toevallig, maar het was niet naar mijn zin dus ben er maar mee gestopt.

Fijn weekend!

Groetjes Kim

Anoniem zei

Hij is weer prachtig hoor Frouwke.
groetjes Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, mooie bloementoef heb je erop gemaakt.

groetjes jolande

Marlies zei

Prachtige kaart!! Hele mooie kleur en prachtige bloemen! Heel mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

Kitty Dieleman. zei

Prachtig kaartje en een lief stempel in één woord toppie.

Groetjes Kitty

Diana zei

Hallo Frouwkje,

Ik had hem op de club van Tiets ook al bewonderd, hij is weer erg mooi.

Groetjes Diana.

Lia zei

Schitterend Frouwke en een prachtige bloementoef,

groetjes Lia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...