vrijdag 11 februari 2011

Anjers

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal van harte bedanken voor alle leuke, supergave en lieve reactie's op mijn 'mini' Candy.
Ik hoopte op minstens (mag dus meer........;-)
10 reactie's en die zijn er dus nu, helemaal geweldig!!
18 februari trek ik de winnaar...................
Ik wens de nieuwe volgers van mijn blog van harte welkom!!

De afgelopen tijd ben ik veel bezig geweest met de kaarten te maken voor het supplement Perga Colors Exclusive van Pergamano. Zoals ik al eerder vertelde kon ik deze kaarten niet showen, omdat de ontwerpen exclusief voor het supplement zijn. Daarvoor heb ik kaarten gemaakt voor het supplement Perga Liners.
Dus ik ben eigenlijk wel even 'supplement' moe.
Gisteren heerlijk een kaartje gemaakt voor mezelf. Voor een supplement zit er toch altijd wel een beetje druk achter.

Ik zag dit kaartje in het nieuwe boek 'Bloementuin' van Hiskia Wittenaar, en was er meteen helemaal weg van. Het hele boek vind ik trouwens prachtig. De ontwerpen van Hiskia Wittenaar en Gerti Hofman hebben toch wel mijn voorkeur. Ik hou wel erg van de 'klassieke' pergamano kaarten.


De anjers zijn geschilderd in de One Stroke techniek en geschilderd met penseelstreekverf wit en pintura.

Bedankt weer voor jullie bezoekjes en reactie's en ik wens jullie een heel fijn weekend!!

             Veel liefs,
            Frouwkje.

5 opmerkingen:

Lia zei

woww wat een mooi kaartje zo mooi die anjers
liefs Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, in 1 woord schitterend.

groetjes jolande

Kantvreugde zei

Schitterend is je anjerkaartje.
Groetjes Rita.

Wil zei

Hallo,

Wat een mooi kaartje is dat.
Ik vind pergamano nog steeds een mooie
techniek.

Groeten WIL

Kitty Dieleman. zei

Prachtig je kaart zo fijn en de anjers waauuw super hoor als je zo'n techniek onder de knie heb.
Dit is echt een compliment waard.

Groetjes Kitty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...