donderdag 16 december 2010

sfeerlichtje

Hallo allemaal,

Dit sfeerlichtje, gemaakt van pergamanopapier, heb ik 2 jaar geleden gemaakt en ik zet het er even bij om het berichtje wat op te leuken.


Ik begreep van vrienden dat zij geen bericht konden achterlaten als zij geen gmail of een blog hebben.
Nu heb ik iets veranderd waardoor het volgens mij nu wel kan.
Het is voor mij ook allemaal nieuw, dus als jullie ergens tegen aan lopen en iets niet werkt of zo, laat het me weten en dan zal ik kijken of ik het kan veranderen.
Je kan als het bericht niet werkt altijd naar mijn e-mail adres mailen (staat rechts, onder mijn profiel).
Eventuele tips van andere bloggers zijn altijd welkom!!


Ik wens jullie een sfeervolle avond.

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.


1 opmerking:

Wil zei

leuk zeg de lichtjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...