woensdag 15 december 2010

Cadeaumandje

Halllo allemaal,

Dit cadeaumandje zag ik in Cards Only nr. 14, ik heb hem iets anders gemaakt.
In dit blad stond een voorbeeld met allerlei kleine stukjes zeep erin, maar je kan er natuurlijk van alles in doen.
Dit is de eerste keer dat ik iets gekleurd heb met de copics, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik heb nog niet zo heel veel copics, dus moest ik er papier bij zoeken wat een beetje pastte bij de enige
3 rose kleuren die ik heb, volgens mij kon dit wel.
Alle randjes van het dessinpapier heb ik bewerkt met Distress Ink Vintage Photo.
Het hengsel heb ik gemaakt van een ander voorbeeld in dit blad.
De stempel is van Magnolia: Longing Tilda.
Copic markers R81, R83, R85, E51, E53, E93, E42, E43 en E44.


Papier is van Magnolia: Apples & Cherries: 50'Icecream, Once Upon A Time: Princess Crown en PinkStarlet.


Verder heb ik Classic Ovals Large, MS pons Arch Lattice, 2 brads, Floral Punch blaadjes, roosjes, kopspelden en "druppels" van Magnolia gebruikt.

Nu ga ik echt aan de kaarten beginnen voor het supplement van Pergamano.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.



4 opmerkingen:

Wil zei

heel erg mooi zeg mooigedaan

Kitty Dieleman. zei

Je mandje is super en het kleuren een compliment daar voor hoor.

Groetjes Kitty

Bedankt voor je reactie op m'n blog.

Anoniem zei

Heey Frouwkje! Ook deze ziet er weer schitterd uit :D die copic markers kleuren mooi. xx Phips

Lia zei

Prachtig gemaakt,

groetjes Lia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...